new
new
new

บริการการขนส่งทางบก+

การให้บริการด้านการขนส่ง
 


          บริษัท เอฟทีแอล โลจิสติกส์ จำกดั มีเครือข่ายระบบการขนส่งที่สนับสนุนการให้บริการขนส่งที่มีประสิทธิภาพ ไปยังลูกค้าหลายพันราย และจุดลงสินค้า กระจายทั่วทั้งประเทศ โดยมีเป้าหมายคือ การส่งสินค้าในกรุงเทพฯ ภายใน 24 ชั่วโมง และต่างจังหวัดภายใน 48-72 ชั่วโมง การดำเนินงานปัจจุบันยังรวมถึง การกระจายสินค้า สู่ร้านค้าปลีก ผู้บริโภค และสินค้าสุขภาพ รวมทั้งสนับสนุนผู้ผลิตสินค้าสำเร็จรูป บริษัทฯ ยังจัดการเรื่องการรับสินค้าคืนจากลูกค้าภายใน 5 วัน ทั่วทั้งประเทศ ปัจจุบันบริษัทฯ ยังให้บริการส่งสินค้าที่หลากหลาย เช่น สินค้าอุปโภคบริโภค อาหาร เครื่องเขียน และเครื่องใช้สำนักงาน สินค้าทางด้านกราฟฟิก สินค้าทางด้านอุตสาหกรรม เคมีภัณฑ์ เครื่องทำความเย็น สารปรุงแต่งอาหาร อุตสาหกรรม รวมทั้งเครื่องใช้ไฟฟ้าและเวชภัณฑ์ และเพื่อสร้างความพึงพอใจสูงสุด ให้กับลูกค้า ทางบริษัทฯ จึงได้กำหนดนโยบายสำหรับการขนส่งสินค้าดังต่อไปนี้

  1. 1. ด้านปริมาณ

  2.           ด้วยจำนวนรถ 4 ล้อ, 6 ล้อ 10 ล้อ และรถพ่วง ในเครือของบริษัทฯ กว่า 200 คัน ที่หมุนเวียนขนส่งสินค้าต่างๆ ของลูกค้า เป็นเครื่องยืนยันถึงปริมาณการขนส่งของทางบริษัทฯ เป็นอย่างดีและด้วยความหลากหลายของขนาดรถ ทำให้บริษัทฯ สามารถตอบสนองความต้องการของลูกค้าหลากหลายประเภททั้งลูกค้ารายใหญ่ ลูกค้าระดังกลาง รวมถึงลูกค้ารายย่อยได้อย่างมีประสิทธิภาพ

  1. 2. ด้านคุณภาพ

    1.           1. การส่งสินค้าให้ถึงมือลูกค้าอย่างถูกต้องและตรงต่อเวลา ด้วยประสบการณ์ของทางบริษัทที่ยาวนานกว่า 10 ปี ทำให้เราตระหนักถึงความสำคัญของความถูกต้องแม่นยำและการตรงต่อเวลา ในการขนส่งสินค้า ทางบริษัทฯ จึงใช้หลักการขนส่งแบบ (Right Time – Right Place) เพื่อควบคุมคุณภาพของการขนส่ง
    2.           2. ความปลอดภัยของสินค้า  ทางบริษัทฯ มีความตั้งใจสูงสุดที่จะดูแลสินค้าของลูกค้าให้ถึงที่หมายด้วยความปลอดภัย โดยทางบริษัทฯ ได้ออกมาตรการในการควบคุมความเร็วของรถ และมอบหมายให้พนักงานขับรถทุกคนมีหน้าที่ควบคุมดูแลความปลอดภัยของสินค้า
    3.           3. คุณภาพของรถ เพื่อเป็นการหลีกเลี่ยงความผิดพลาดในการขนส่ง ทางบริษัทฯ จึงให้ความสำคัญในคุณภาพของรถทุกคันที่ใช้สำหรับการขนส่ง ด้วยการดูแลสภาพรถให้อยู่ในสภาพสมบูรณ์พร้อมในการปฏิบัติงาน และทางบริษัทฯ ได้มีนโยบายในการเพิ่มปริมาณรถใหม่อย่างต่อเนื่อง เพื่อเพิ่มประสิทธิภาพในการขนส่งสินค้าให้มากยิ่งขึ้น


  1. 3. ด้านความรับผิดชอบต่อสังคม

          เนื่องจากทางบริษัทฯ มีรถของทางบริษัทฯ และรถบริการขนส่งในสายงานของทางบริษัทฯ มากมาย ดังนั้นจึงให้ความสำคัญในการคัดเลือกรถและพนักงานขับรถ โดยมีมาตรการต่างๆ ดังนี้
    1.                    1. รถทุกคันต้องมีการทำประกันภัย และ พ.ร.บ. อย่างถูกต้องตามกฎหมาย
    2.                    2. รถทุกคันต้องผ่านการตรวจสภาพจากกรมการขนส่งทางบกอย่างถูกต้องตามกฎหมาย
    3.                    3. พนักงานขับรถทุกคน ต้องถือใบขับขี่ถูกต้องตามประเภทของรถที่ขับ
    4.                    4. พนักงานขับรถทุกคน ต้องไม่มีประวัติหรือต้องโทษอาชญากรรมร้ายแรง
    5.                    5. พนักงานขับรถทุกคน ต้องไม่ยุ่งเกี่ยวกับยาเสพติดให้โทษทุกชนิด

          นอกจากนี้ บริษัท เอฟทีแอล โลจิสติกส์ จำกัด เรายังให้ความสำคัญมุ่งเน้นและพัฒนาบุคลิกภาพให้กับพนักงาน ในด้านการแต่งกาย โดยได้ออกกฎให้พนักงานขับรถทุกคนต้องแต่งกายให้สุภาพเรียบร้อย โดยมีระเบียบให้ใส่แบบฟอร์มพนักงานของบริษัททุกๆครั้งที่ออกปฏิบัติงาน เพื่อสร้างภาพลักษณ์ที่ดี และสร้างความไว้วางใจและความน่าเชื่อถือให้กับกลุ่มลูกค้าของบริษัทฯ

 

Transport +

  
        

Providing transportation services.



          FTL Logistics Co., Ltd in the transport network that supports efficient transport services to thousands of clients. And the product is distributed throughout the country. The goal is.Delivery within 24 hours in Bangkok and the provinces within 48-72 hours of work also includes the distribution to retailers and consumer health products. And support for manufacturers of finished goods, the company also manages a product from the customer within five days across the country.


          Company. It also provides delivery services such as consumer goods, food, stationery and office supplies. The graphic product. Chemical industry products on the refrigerator. Food industry, including electronics and pharmaceuticals.

And to provide maximum satisfaction to customers, the company has set a policy for the following products.

1. Volume.


          With four-wheel vehicles, six wheels, 10 wheels and trailers in its over 200 cars on the freight turnover of customers is a testimony to the transport company. As well, and with a variety of small cars, the company can meet the needs of various customers and clients. Customers during the middle. As well as retail clients more effectively.

2. Quality.


          1. Delivery to the customer accurately and on time. With the experience of the company for over 10 years, we recognize the importance of accurate and timely. The cargo shipping company is used (Right Time - Right Place) to control the quality of transport.
          2. Safety of products, the company is committed to safeguarding our customers to reach the destination safely. By the company. The measures to control the speed of the car. And assigned to each driver has the duty to supervise the safety of the product.
          3.The quality of the car to avoid errors in the transport company is focused on the quality of the vehicle used for transportation. With care, the car is in perfect condition and performance. And the company. A new policy to increase steadily. To increase efficiency in the transportation and more.

3. And social responsibility.


         Since the company. The car company. And service delivery in many areas of the company, so it is important to select a car and driver. The following measures.

          1. Each car must have insurance and the Act is required by law.
          2. Each car must pass inspection by the Department of Transportation is required by law.
          3. Every driver. Must hold a valid driver's license by the driver of the car.
          4. Every driver. Have no history or convicted of serious crimes.
          5. Every driver. Must not interfere with harmful drugs of all kinds.

The FTL logistics, we have to focus, focus and personality development to employees. In the dressing. The rule that a driver must dress modestly. The regulations give employees a form every time out operations. To create a good image. And build trust and credibility with our customers.